Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat vagy GLS által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, Paypal, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, GLS, stb. történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Kiszállítási idő: akár aznap ( Budapesten belül), vidékre akár 1 munkanap


A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag hozzáférhető nem lesz.


Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

Rendelés lemondása/módosítása

A megrendeléseket kizárólag telefonos úton lehet lemondani vagy módosítani.

Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 10-17 óráig fogadja a hívásokat a 06 30 244 2464 telefonszámon. Az e-mailben lemondott vagy módosított rendelésekért felelősséget nem vállalunk!

Elállási jog

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló **45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Ha a vásárló eláll a szerződéstől, köteles a terméket/termékeket, 14 napon belül saját költségén, számlával együtt visszaszolgáltatni a TokCenter.hu webáruháznak. A terméket új állapotban sérülésmentes csomagolásban visszajuttatni szíveskedjenek (ez alól kivételt képeznek a saját csomagolású termékek).

Visszaküldés menete

A vásárló elállási jog esetén a vásárló köteles visszaküldeni az árut 14 napon belül a 2151 Fót, Móricz Zsigmond 28. címre. Az árut visszaküldheti postai úton vagy bármely szállítócégen keresztül. Személyes leadásra nincsen lehetőség! Az áru ellenértékét minden esetben banki utalással egyenlítjük ki, utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőség.

Elállási jog esetén a küldeménynek tartalmaznia kell:

•          a terméket vagy termékeket

•          az eredeti számlát, valamint

•          egy kísérőlevelet, amely fizikailag kíséri a visszaküldött csomagot.

A kísérőlevélnek tartalmazni kell a vevő nevét, rendelését, banki adatait illetve a feladás dátumát!

Az elállási jog és csere azonnali kizárását képezi:

A termékcseréhez elengedhetetlenül szükséges, hogy a visszahozott termék sértetlen, eredeti állapotban kerüljön vissza hozzánk.

Sérült vagy hiányos csomagolású, csomagolás sérült, használt, sérült terméket nem áll módunkban visszavásárolni!

Fontos! Elállási joggal a jelenleg hatályos Fogyasztó Védelmi törvények alapján csak és kizárólag végfelhasználók azaz magányszemélyek élhetnek. Jogi személyek, cégek, kkv, ev. stb., gazdasági társaságok mivel nem végfelhasználók így az elállási jog nem vonatkozik rájuk. Kérjük ezt a rendeléskor tudomásul venni. Utólagos reklamációt mivel törvényi szabályozásról van szó, nem fogadunk el. Gazdsági társaságok által kapott elállási jogra hivatkozott csomagokat automatikusan visszaküldjük a feladónak, melyért 1000Ft-os díjat számol fel a velünk szerződött futárszolgálat.

 

Garancia/reklamáció

Termékeinkre 3 hónap garanciát vállalunk. Garanciális ügyintézésre keresse ügyfélszolgálatunkat e-mailben info@tokcenter.hu vagy telefonon a 0630-244-2464-as telefonszámon.

A garancia nem vonatkozik:

- ázásra

– törésre

– repedésre

– szakadásra  

– kopásra

A hibás termék  visszaküldésének költsége  a vevőt terheli!

A termékért kérésre futárt küldünk, melynek költsége a vásárlót terheli, melynek díja 1000 Ft.

Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz